شعرخوانی از شاهنامه با عنوان رفتن هوشنگ و کیومرث به دیو سیاه بمناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
️توسط: ابوالفضل نقی زاده ،عضو کتابخانه
ارسالی از: فاطمه اسکندری، مسئول کتابخانه
استان مازندران، شهرستان آمل